ماجرای دستگیری ۲۵ متجاوز به دختران دبیرستانی+ عکس

  

ماجرای دستگیری ۲۵ متجاوز به دختران دبیرستانی 

 

 

 

به گزارش ایران، «مصطفی برزگر گنجی» دادستان عمومی و انقلاب استان قم در تشریح این پرونده گفت: 30‌ فروردین امسال، دختر 16 ساله‌ای با مراجعه به ستاد حفاظت اجتماعی دادگستری راز جنایت‌های سیاه چند پسر شرور را فاش کرد و گفت: سال گذشته پسر شروری، در مسیر مدرسه سد راهم شد و تقاضای دوستی کرد. اما بی‌اعتنا به حرف‌هایش راهی خانه شدم. چند روز بعد در مسیر بازگشت به خانه، متوجه خودروی مشکوکی شدم که تعقیبم می‌کرد. دقایقی بعد نیز سرنشینان خودرو در خیابانی خلوت، راهم را سد کردند و با تهدید چاقو مرا ربودند. در حالی که با خواهش و التماس امیدوار بودم رهایم کنند، دقایقی بعد خودم را در یک خانه قدیمی دیدم. وقتی چشم باز کردم همان پسر مزاحم را دیدم. او که چهره‌ای شیطانی داشت، حین تهدید به آزار و اذیتم پرداخت. این در حالی بود که دوستانش نیز از ما فیلمبرداری می‌کردند. ساعاتی بعد نیز مرا با سر و وضعی آشفته در خیابان رها کرده و ضمن تهدید گفتند: در صورت طرح موضوع با دیگران و یا اعلام شکایت، فیلم را در شهر توزیع خواهند کرد.

از آن موقع، هر چند روز یکبار، پسران شرور در مقابل دبیرستان به کمین می‌نشستند و به محض تعطیلی مدرسه، از فاصله دور یک حلقه سی‌دی نشانم می‌دادند. من هم از ترس پخش شدن فیلم تسلیم خواسته‌های شوم‌شان می‌شدم. بدین‌ترتیب آنها هر بار با دریافت پول رهایم می‌کردند.

تا این‌که پس از مدتی از من خواستند برای مذاکره درباره پس گرفتن سی‌دی به خانه دوستشان بروم. در آنجا بود که با گروهی دیگر از شیطان‌صفت‌ها روبه‌رو شده و باز هم مورد آزار قرار گرفتم. حالا به ستوه آمده‌ام و به قانون و دادگستری پناه آورده‌ام.   

عملیات ویژه دستگیری   

به گفته «قاضی گنجی» با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله رسیدگی ویژه به پرونده آغاز شد. در همین رابطه 40 تن از کارآگاهان اداره آگاهی، مأموران اداره اطلاعات و حوزه دادستانی در 10 اکیپ، برای شناسایی و دستگیری تبهکاران به صورت همزمان وارد عمل شدند. سرانجام در کمتر از 12 ساعت مخفیگاه 25 عضو شبکه شناسایی و همگی، شبانه دستگیر شدند.
  


اعتراف سردسته شبکه   

م – خ، پسر شرور 19 ساله که سردسته شبکه آدم‌ربایی و آزار و اذیت است پس از دستگیری در حالی که بشدت شوکه بود گفت: من و دوستانم در مقابل دبیرستان‌های دخترانه کمین کرده و پس از ربودن دانش‌آموزان به آزار و اذیت‌شان پرداخته و فیلمبرداری نیز می‌کردیم.   

شناسایی 6 قربانی   
در حالی که بازجویی از متهمان آغاز شده بود، مأموران با کشف و بررسی چند رایانه و گوشی تلفن همراه تصاویر و فیلم‌های سیاه از صحنه آزار و اذیت 6 دختر جوان دیگر یافتند که زیر شکنجه و کتک تسلیم خواسته شوم شیطان‌صفتان شده بودند.

همزمان با انتشار خبر دستگیری 25 پسر شرور، دختر جوان دیگری با مراجعه به دفتر دادستان و با طرح شکایت مشابه، ادعا کرد مورد آزار و اذیت اعضای این شبکه قرار گرفته، اما به‌خاطر ترس از آبرو به ‌ناچار سکوت کرده است.   

اعلام جرم از سوی مدعی‌العموم  
  
با شکایت مدعی‌العموم از 25 پسر شرور، پرونده برای رسیدگی در‌اختیار «ناصر عتباتی»، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب قم قرار گرفت. در حالی که برای همه متهمان قرار بازداشت موقت صادر شده، تحقیقات قضایی از آنها برای افشای جزئیات پنهان جنایاتشان ادامه دارد.

«مصطفی برزگر گنجی» - دادستان عمومی و انقلاب قم با درخواست چاپ عکس 5 عضو اصلی شبکه بدون پوشش از دیگر شاکی‌ها خواست برای طرح شکایت به دفتر دادستانی مراجعه کنند.

این مقام قضایی افزود: در صورتی که قربانیان برای حفظ آبروی خانوادگی، حاضر به مراجعه مستقیم یا حضوری نیستند، می‌توانند موضوع را به دادستان گزارش دهند تا به عنوان مدعی‌العموم اقدام به پیگیری موضوع نمایند.

گفتنی است مجازات اعدام در انتظار چند تن از شیطان‌صفتان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد